networkedblogs

Bersahabat..

Ku Mohon (Lebaran Aidilfitri)

Tuesday, January 1, 2013

ISLAM SOKONG UMNO Kafir? Apa Hukum Umat Islam UMNO Solatkan Jenazah Haji Hadi dan Nik Aziz?


Amanat Hadi Awang UMNO Kafir...aku mintak Lebai PAS yang kononnya bagus sangat tu jawab 10 soalan aku di bawah ini?

1) Apa status, bapak yang menyokong UMNO mewalikan anaknya?
2) Hukum orang ISLAM UMNO kahwin dengan wanita?
3) Apa status agama bagi anak orang UMNO?
4) Apa hukum orang Islam UMNO tunai Haji?
5) Apa hukum Orang Islam UMNO bayar zakat?
6) Apa hukum orang Islam UMNO Beri salam?
7) Apa hukum Orang Islam UMNO Sembahyangkan Jenazah Haji Hadi?
8) Hukum Janda Penyokong UMNO dikahwinin Lebai PAS?
9) Hukum Islam PAS fitnah ISLAM UMNO?
10) Hukum solatkan jenazah Nik Aziz bagi orang Islam UMNO?

Jawab 10 dulu ya CAI MAKAN DEDAK PAS?


Ustaz AZHAR IDRUS Itu Islam...UMNO itu Islam...tak salah tuntut Ilmu Islam...tapi puak CAI MAKAN DEDAK PAS claim "BARANG SIAPA YANG PERGI CERAMAH USTAZ AZHAR IDRUS MAKA ORANG ITU ADALAH ORANG PAS"....

Aku orang UMNO pun dengar juga ceramah UAI...aku juga dengar ceramah USTAZ FATHUL BARI DAN KAZIM...aku tetap UMNO dulu KINI dan SELAMANYA....

jangan kecik hati jika korang p ceramah UAI tapi korang difitnh penyokong PAS..kita p untuk dptkan ilmu ISLAM...bukannya ILMU FITNAH PAS...

"DALAM PAS TAK ADA AGAMA TAPI ADA FITNAH"

HE : Fikir-fikirkan...PAS Perosak Agama....

SOKONGAN ONLINE PRU13:
"Setujukah anda BN Menang Besar PRU-13?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.


COUNTDOWN KEMENANGAN BESAR BN

Created by DAPATKAN DI SINI

1 comment:

Anonymous said...

PAS akan anjurkan himpunan nikah semula bagi ahli hang dulunya dinikahkan oleh imam bukan PAS. Tapi anak yang dah lahir tu macamana. ANAL LUAR NIKAH PAS lah agaknya. Kemudian buT pulak hiampunan ANAK HARAM PAS...

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA