networkedblogs

Bersahabat..

Rock OOO!!! Layan...

Friday, January 18, 2013

Lagi Gambar PESERTA HANTU #HKR112 Diangkot Dengan BAS!!! Kehkehkeh!!!!


Lihatlah sendiri gambar ini..ini gambar bukan superimpose..ini gambar bukan tipu-tipu punya...
ini gambar betul-betul berlaku!!!

Siapa kata cacai-cacai ni sanggup keluarkan duit sendiri semata-mata mahu ke HKR adalah sangat bohong!!!

ini gambar aku ambil di KLCC...

Peserta 'HANTU' HKR ini membawa agenda ROYALTI...dari KELANTAN 8 BAS!!!
tidur HOTEL yang tak nak diberitahu...

KEHKEHKEH!!!

Dapatlah mak cik-mak cik ni p KL noh!!!




2 comments:

Anonymous said...

Rombongan cik kiah rupeee nyeee.. Maaaacccammmm siiialllll..

Anonymous said...

TAHUKAH ANDA?????

8 tuntutan yang disuarakan pada Himpunan #HKL112 perlu ditukar.
Ia lebih sesuai dengan nama tuntutan yang lain...
TUNTUTAN supaya Nuar Brahim jadi PM....
kehkehkeh...
kan senang satu jer tuntutan tu dari 8 tuntutan...
hehehe.....

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA