networkedblogs

Bersahabat..

Di sini Lahirnya Sebuah Cinta | Merdeka 57

Monday, January 14, 2013

Lagu "Terukir Di Bintang" Juara AJL 27 Mirip Lagu Rokiah Wanda


Petang-petang macam ni sambil makan pisang goreng kita lari sekejap dari dunia politik tanah air...Hari-hari cerita politik pun bosan juga...apa tidaknya aku pun bosan dengan pencacai..dah salah tak nak mengaku...

Tahukah anda bahawa Lagu "Terukir Di Bintang" yang menjadi Juar AJL 27 mirip lagu "Bulan Di Tutup Awan" nyanyian Rokiah Wanda...

Walaupun lagu itu tidak diciplak atau ditiru sepenuhnya tapi dari sudut irama dan melodi memang nampak sama...

Yuna yang menyanyikan lagu "Terukir Di Bintang" turut pernah menyanyikan lagu "Bulan Di Tutup Awan"...Mungkin disebabkan perkara ini Yuna cuba menambahbaik lagu tersebut dengan mengambil konsep asal lagu tersebut untuk mengeluarkan lagu bertajuk "Terukir Di Bintang"..

Biar apapun orang nak kata..lagu Terukir Di Bintang memang mantap!!!

Video Lagu Terukir Di Bintang yang dibawa Aizat semasa AJL 27 yang lalu telah berjaya menjadi juara...


Lagu Terukir Di Bintang oleh Yuna


Lagu Bulan Ditutup Awan oleh Yuna


Lagu Bulan Ditutup Awan nanyian Rokiah Wanda...



HE : Siapa sangka dari ilham lagu orang lain berjaya menobatkan lagu Terukir Di Bintang Juara AJL27kan..tahniah YUNA dan AIZAT...
SOKONGAN ONLINE PRU13:
"Setujukah anda BN Menang Besar PRU-13?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.


COUNTDOWN KEMENANGAN BESAR BN

Created by DAPATKAN DI SINI

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA