networkedblogs

Bersahabat..

UMNO - BERSATU BERSETIA BERKHIDMAT

Saturday, January 19, 2013

#Listen !!! Pejabat Syarifah Zohra Jabeen @SW1M Dipecah!!!

Baru sebentar tadi dimaklumkan yang pejabat NGO SW1M telah dipecah masuk!!!!

Blogger Kedah ke KL telah mengeluarkan artikel seperti berikut :

Baru tadi Mc dapat laporan pejabat NGO SW1M telah diceroboh oleh pihak yang tak bertanggung jawab. Pihak penceroboh telah melakukan pencerobohan dan bertindak kasar keatas petugas dipejabat SW1M.

Pihak SW1M akan melakukan laporan polis keatas pihak terbabit. Bersedialah pihak tersebut untuk menerima apa yang telah mereka lakukan.

Selanjutnya di http://kedahkekl.blogspot.com/2013/01/terkini-pejabat-sw1m-sharifah-listen.html?m=1

HE : ini mesti kerja puak cai makan dedak!!!sial!!!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

mzmresources said...

kerAna "Sharifah Zohra Jabeen" << aku dah xjadi nak ngun BN.tq

mzmresources said...

kerana " Sharifah Zohra Jabeen" << aku dah tak jadi nak undi BN..tq.

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA