networkedblogs

Bersahabat..

Rock OOO!!! Layan...

Tuesday, January 22, 2013

#Listen !! Sharifah Buat Laporan Polis Terhadap Harakah dan SAMM


Akhbar Harakah sperti Syaitan yang tidak dikenali apabila sentiasa menyebarkan berita fitnah..mereka tak tahu pun berita itu sahih atau tidak..yang penting paparkan sahaja berita....

Jom baca pendedahan Mctheory di SINI

Seperti biasa, harakah tanpa usul periksa keluarkan berita palsu yang memberi keuntungan terhadap puaknya. Mc pun taktau dimana hebatnya portal tahap longkang yang sentiasa menyebar fitnah ni, walaupun sebenarnya portal itu membawa imej sebuah parti yang namanya ada Islam.

Akibat dari pembohongan tersebut dan maklumat palsu tersebut, Sharifah Zohra telah membuat laporan polis kedua keatas SAMM dan yang pertama keatas Harakahdaily.

Nak baca laporan polis pertama akibat pencerobohan SAMM boleh klik SINI

Kat bawah ni Mc bawa kan salinan laporan polis yang dibuat semalam.




Pelik sungguh puak SAMM ni. Bila orang taknak berdebat, mereka ajak dan confirmkan sendiri umpama Sharifah sudah beri persetujuan. Sedangkan pada hakikatnya tidak begitu. Apakah mereka ini syok sendiri? Atau gila bayang?

Nampak sangat puak SAMM ni sama 'waya putuih' macam ketuanya Chegu Bard juga la. Sakit otak!

HE : Masuk rumah orang tunjuk kurang hajar..dasa cacai beruk tak ada otak...bengong!

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA