networkedblogs

Bersahabat..

Ku Mohon (Lebaran Aidilfitri)

Thursday, January 3, 2013

LUCU!!!! 20,000 Mahasiswa Pakatan Rakyat Usung Lori "Telur Ayam" Beramai-Ramai

Lori 'TELUR AYAM' siapalah yang mereka guna ni..kahkahkah
Hari ini bertempat di Dataran Merdeka Seramai 20,000 mahasiswa Pro Pakatan Rakyat mengadakan perarakan bagi mewujudkan momentum menyokong perhimpunan Demonstrasi #KL112 yang akan diadakan 12 Jan ini...

Lori 'TELUR AYAM' + Khemah!!!Identiti Mahasiswa Malu
mengaku CACAI PAKATAN RAKYAT
Perkara yang melucukan ialah tadi aku perhatikan mereka bawa sebuah lori yang selalu kita nampak menganggkut 'TELUR AYAM' dan dibelakangnya mereka letak khemah...Lori sekarang ini trademark puak Pakatan Rakyat ke apa ni...kikiki...

WOI!!!ADA LESEN KE TAK TU!!!KAHKAHKAH

KANG KENA TAHAN POLIS N JPJ UMNO JUGA DISALAHKAN!!!KAHKAHKAH


Memang epik gila!!!hahaha

Mahasiswa Malu Mengaku CACAI PAKATAN RAKYAT
Kesemua mereka malu hendak mengaku yang mereka menyokong Pakatan Rakyat..tapi bila ditanya adakah mereka menyokong Barisan Nasional maka mereka maki hamun BN kata Perompak Rakyat dan macam-macam lagi perkataan Hina yang tidak melambangkan mahasiswa cerdik...

Tak Muat nak naik LORI 'TELUR AYAM'..tengah pening kepala macam
mana nak masuk 20,000 dalam KHEMAH tu
Kehadiran seramai 20,000 mahasiswa Pro Pakatan Rakyat yang mengadakan demonstrasi ini telah membuktikan bahawa mahasiswa lebih mementingkan peperiksaan mereka yang sekarang ini musim peperiksaan daripada melayan kerenah bodoh puak-puak cai pakatan rakyat ini...

Lucu juga..mereka yang tidak mengaku mendapat 1 sen pun duit Pakatan Rakyat malu dan merasakan diri mereka hina jika mengaku mereka menyokong pakatan rakyat...

HE : PUIH!!!kenapa nak malu mengaku diri tu CACAI PAKATAN RAKYA???menghabihkan boreh jer budak-budak ni....

SOKONGAN ONLINE PRU13:
"Setujukah anda BN Menang Besar PRU-13?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.


COUNTDOWN KEMENANGAN BESAR BN

Created by DAPATKAN DI SINI

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA