networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Sunday, January 27, 2013

LUCU!!! Kereta Porsche Ditarik Sebab Tak Bayar Saman?kahkahkah!!!baca DULU...

Apa....apa....apa....malu plak nak cakap..haha..

apa...apa...apa...Kereta Porsche yang kantoi dibeli oleh ostad PAS akhirnya hilang dicuri BUNIAN?

jom baca SINI!!!


Kan aku dah cakap.... Ustaz Hashim Jasin mesti jawab punya isu Porsche Cayman kaler hitam tu... Dan jawapan dia tu memang masuk akal laaa..

Memang Porsche tu bukan dia yang beli. Porsche tu anak dia punya. Anak dia beli guna AP dia sebagai ADUN dengan harga lebih kurang RM100,000 jer...

Memang Ustaz Hashim Jasin tak pernah bawak kereta tu pun. Anak dia je yang bawak kereta tu sampai kena saman banyak kali... maklum la.. anak Ustaz Hashim yang nama Faiz tu memang kaya... tauke sarang burung tak salah aku...

Tapiiii.....

Salah ke anak dia beli kereta Porsche? Orang lain beli takpa pun. Orang tak bising pun. Jadi kenapa nak bising pasal anak dia pakai kereta mewah tu?


Cuma kereta tu didaftarkan atas nama Ustaz Hashim saja sebab beli pakai AP dia. Jadi, apa-apa yang berlaku kat Porsche tu maka Ustaz Hashim la yang tanggung, kan?

Dan Ustaz Hashim tak boleh nafikan la Porsche tu dia punya sebab geran kereta tu atas nama dia. Lawan kat mahkamah mana sekali pun, dah confirm dia kalah punya...

Dalam ertiakata lain, PORSCHE CAYMAN TU TETAP USTAZ HASHIM JASIN PUNYA WALAUPUN ANAK DIA YANG BAYAR... heh!


Sama la dengan Ahmad beli motor untuk anak dia pegi sekolah. Ahmad daftar atas geran namanya sendiri. Tapi motor tu anak dia yang bawak...heh! Spin macamana pun, motor tu tetap Ahmad punya. Kalau anak Ahmad bawak kes ke mahkamah mana pun gerenti kalah!

1 comment:

Arya Teja said...

Salam
Tuan, terima kasih memberi laluan PAUTAN pada web blog tuan. Semoga TUHAN memberi RAHMAT ke atas tuan. Terima kasih.

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA