networkedblogs

Bersahabat..

SOKONGAN ONLINE PRU13:
"Setujukah anda BN Menang Besar PRU-13?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.

COUNTDOWN KEMENANGAN BESAR BN

Created by DAPATKAN DI SINI

Anwar Perlu 5 Minit Jer Untuk Menipu...

Thursday, January 3, 2013

Mana Janji Khalid!!! Kata Nak Tutup Kilang Arak di Selangor?!!!


Dulu bukan main beria mengkafirkan UMNO kata membiarkan Kilang Arak di Selangor beroperasi..depa kata macam UMNO ni Kafri dan tak ada agama...

Bila depa berkuasa sampai sekarang tak ada pun nak tutup kilang ARAK...malah UMNO pula disalahkan....


Buatlah!!!Tutup Kilang ARAK!!!

Selanjutnya SINI

HE : Paku Dulang Paku Sepih..Mengata Orang Khalid Yang LEBIH!!!!

SOKONGAN ONLINE PRU13:
"Setujukah anda BN Menang Besar PRU-13?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.


COUNTDOWN KEMENANGAN BESAR BN

Created by DAPATKAN DI SINI

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA