networkedblogs

Bersahabat..

Di sini Lahirnya Sebuah Cinta | Merdeka 57

Monday, January 21, 2013

Media Israel 'Kepanasan' Bila @NajibRazak Hendak Ke GAZA!!! KAHKAH!!!

http://www.timesofisrael.com

Pelik bukan...media Israel beria-ia membuat liputan yang PM kesayangan Rakyat 1 Malaysia nak ke Gaza...Media Israel sibuk jer nak buat liputan.bukan negara dia pun..sibuk jer macam natang berok mak yeh!!

Bayangkang Pm Israel dengan USA nak lawat Singapura..tapi yang membuat liputan lawatan tu ialah Roket Kini, Harakah dan Suara Keadilan...kan tak ada kena mengena...

Ternyata Israel macam tak selesa bila PM kita nak hantar bantuan perubatan dan berjumpa dengan Presiden HAMAS, Ismail Haniyeh..turut akan serta bersama PM ialah Menteri Luar, Anifah Aman dan pegawai kerajaan lain...

HE : Daripada layan beruk politik cacai baik PM ke luar negara bantu negara susah...t cai katalah rakyat negara sendiri ramai lagi susah...kahkahkah!!!otak bodoh memang mcm tu...


SOKONGAN ONLINE PRU13:
"Setujukah anda BN Menang Besar PRU-13?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.


COUNTDOWN KEMENANGAN BESAR BN

Created by DAPATKAN DI SINI

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA