networkedblogs

Bersahabat..

SOKONGAN ONLINE PRU13:
"Setujukah anda BN Menang Besar PRU-13?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.

COUNTDOWN KEMENANGAN BESAR BN

Created by DAPATKAN DI SINI

Anwar Perlu 5 Minit Jer Untuk Menipu...

Wednesday, January 2, 2013

PANAS!!! Identiti Budak Kibar Bendera Rakyat Malam Tahun Baru Didedahkan!!!!


PANAS!!! Malam tahun baru semalam telah digemparkan dengan satu tindakan biadap yang mana satu lagi bendera Sang Saka Malaya telah dikibarkan di Landasan LRT Masjid Jamek....

Mungkin ramai yang hendak tahu siapakah dalang yang mengibarkan bendera tersebutkan?

Ok aku cerita sikit...budak yang disyaki menjadi dalam mengibarkan bendera "Bendera Rakyat" merupakan seorang Jurulatih PLKN dan sekarang ini sedang melanjutkan pengajian peringkat master di Universiti Putra Malaysia.


Mohd Haizal, pemuda yang berasal dari Kg. Sungai Manila, Sabah itu juga merupakan bekas graduan USM di pusat pengajian seni.

Jurulatih PLKN Sertai Himpunan Hijau
Budak ini juga dikatakan kerap menyertai perhimpunan yang dianjurkan pembangkang yang kita ketahui semuanya membawa agenda membenci kepada kerajaan Malaysia.

Jurulatih PLKN Mempunyai niat Syaitan merosakkan Akidah
Pelatih PLKN
Tapi dalam laporan Meloyakini, depa kata budak-budak ini tidak mendokong mana-mana parti politik...ini adalah satu lagi siri penipuan Meloyakini bagi mengelirukan masyarakat. Apa tidaknya, Haizal juga dikesan menyertai himpunan hijau baru-baru ini..bukan itu sahaja dia juga dikatakan kerap menyertai himpunan anjuran pembangkang.

Berbalik kepada latar belakang Haizal, dia merupakan seorang jurulatih PLKN di Kem PLKN Paya Indah...mengikut maklumat yang diterima, sudah ada laporan telah dibuat berkenaan tingkah laku budak ini dan JLKN dikatakan tidak melakukan apa-apa tindakan terhadap perangai setan budak ini...

Kontrak Jurulatih PLKN di Sambung?

Dia turut menggunakan laman FB bagi menyebarkan dakyah untuk menghasut peserta PLKN...Pelik juga aku, PLKN yang diilhamkan oleh Kerajaan bagi menerapkan semangat patriotik tetapi tenaga pengajarnya pula tak guna...

Mahu Gulingkan Sultan...
Bukan itu sahaja, budak Haizal ini juga pernah mengumumkan di Facebook peribadinya bahwa berazam ingin menggulingkan Sultan...

Kau nak popularkan!!!!Kahkahkah!!!!
Jurulatih PLKN Student UPM
Inikah Jurulatih PLKN, Penuntut UPM yang dilahirkan???apakah tidak ada tindakan langsung kepada budak yang biadap ini?perangai macam setan!!!

HE : Rosak PLKN kalau ada Jurulatih bengong macam ini!!!!

SOKONGAN ONLINE PRU13:
"Setujukah anda BN Menang Besar PRU-13?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.


COUNTDOWN KEMENANGAN BESAR BN

Created by DAPATKAN DI SINI

12 comments:

Anonymous said...

Buat malu mak bapak...buat habis harta mak bapak pi hantar bljar tinggi2.
Kalau dia ni adik beradik aku... Aku sendiri ikat2 serah kat balai polis.
Kalau nk berpolitik ambil calon. Tgk berapa ramai yg undi hang... Baru hiro.. Kalau setakat jadi barua..haprak..pencacai...kambing hitam... PKR tu. Perhabihkan beras negara je. dah kalau tera sgt kenapa duk kerja dgn kerajaan. Sebab PKR x bagi apa2 pun.... Pendek katalah Hang memang gila lah budak!

Anonymous said...

APA LAGI UPM, TAKKAN NAK SIMPAN LAGI BIAWAK NI... BUANG JER MELAYU DERHAKA NI. LUDAH RAMAI2 KAT MUKA DIA, BINATANG. !!! NTAH2 DIA PUN KALAU TGK GAYA MCM KAKI BONTOT GAK NI... UPM ELOK SIASAT NI KALAU BOLEH BUANG JER... MENYEMAK JER BELA JADAH NI.

Anonymous said...

Time study kt USM dulu dia pnah dipukul.peangai kurang hajar..bodoh piang!!!!!!!

Anonymous said...

Muka macam pendatang haram ja. sebab tu tak belajar sejarah. Pihak berwajib dan yang berkenaan tunggu apa lagi?

Jaja said...

duit mak bapak dia ke atau bantuan kerajaan??? Ini yg dikata bodoh tidak boleh diajaq pandai tidak boleh diikut....

Anonymous said...

Saya rasa dia bukan rakyat jati Malaysia atau Sabah tapi pelarian Indonsia atau Phlipine kot....sebab tu kurang ajar sangat..so UPM what is your action...hope something should be done ...

Anonymous said...

biar pihak atasan JLKN yg siasat skarang ni dgn PDRM. masa saya berkhidmat dan jaga aduan JLKN, tak pernah pun laporan pasal budak ni diterima. kalau tak memang settle, BINGGO!...hehehe. Sebelum ni mungkin pihak kem paya indah uruskan sendiri dan bagi amaran pada budak ni tanpa maklumkan pada ibu pejabat JLKN... so now saya dah tak lagi dlm JLKN... aduan ni kira baru dan biarlah pegawai semasa yg ada situ selesaikan sebaik-baiknya... sekian, maceh... from Perlis i melaporkan

Anonymous said...

apa kurangnya dgn Bos PLKN?

Anonymous said...

Anak hasil persundalan tidak sah maka akan lahir anak sebegini. Benih baik hasil nya baik, benih haram hasil nya pula seperti yang kita lihat ini. Nauzubillah...

Anonymous said...

SETUJU DENGAN ANON DI ATAS.

Kawan saya keluar dari jadi jurulatih PLKN sebab dlm PLKN sendiri banyak TROJAN HORSE puki-mark! Katanya lagi, walau sudah inform dgn AJK PLKN, tapi tiada hasil.

KDN kita sedang memncuci baju dan memasak nasi ker?

Anonymous said...

Baso menate babi, bengong bedooh..gomen taruh wat gapo ore lagu ni....wi make boyo lagi baik...

Anonymous said...

Baso menate babi, bengong bedooh..gomen taruh wat gapo ore lagu ni....wi make boyo lagi baik...

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA