networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Wednesday, January 30, 2013

Pembangkang Ibarat Syaitan Kepanasan Apabila Mengetahui BN Nak Beri Bantuan...


Gambar ini pasti membuatkan cacai makan dedak pembangkang kepanasan...apa tidaknya, kerajaan BN nak bagi bantuanlah katakan..mereka mana boleh bila dengar BN nak bagi bantuan..nanti adalah tu nak disumpah seranahnya...

Bila hari yang ditunggu-tunggu untuk ambil bantuan..mereka yang paling pantas melingas merebut ambil bantuan..inilah namanya puak cacai...alasan mereka mudah jer...kononnya kalau cacai PAS tak ambil maka bantuan itu dapat kat orang UMNO..kan bodoh pemikiran namanya tu...

Ini bantuan untuk rakyat tanpa mengira parti politik..asalkan rakyat Malaysia maka mereka berhak dapat BR1M dan BB1M..betul tak..

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA