networkedblogs

Bersahabat..

UMNO - BERSATU BERSETIA BERKHIDMAT

Thursday, January 17, 2013

Siapa Perempuan Ini Wahai Blogger @AmenoWorld ?

Sengaja aku ingin tanya kepada blogger cacai makan dedak ameno world samada dia kenal atau tidak wajah perempuan makeup terlebih ni...kahkahkah!!!

Jawab AMENOWorld!!!




ni ke AmenoWorld??hehe
HE : Bermakup tebal..warna hitamm...geli mak..kikiki


SOKONGAN ONLINE PRU13:
"Setujukah anda BN Menang Besar PRU-13?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.

COUNTDOWN KEMENANGAN BESAR BN

Created by DAPATKAN DI SINI

9 comments:

Anonymous said...

si mangkok hayon tu lah siapa lagi!!!!

robertocarlos said...

Dah gian nak buat fitnah la tu.. cari la kerja lain oiii.. cari fakta bukan fakta atau main persepsi.

Anonymous said...

ni Shikin ...orang suruhan amenoworld...

Harapan Esok said...

muka galap xde nur bros!bnyk sgt fitnah ni...haha

Anonymous said...

bape banyak org bayar dia suh duk sebar cite cite merapu. tu aje aku nak tanye kalau aku jumpe dia

Anonymous said...

La, ada jugak mamak dalam PR. ingat puak PR ni anti mamak sampai sanggup hina mamak.

Tak sangka selama ni Mamak yang menghina Mamak rupa-rupanya terlebih mamak dan orang india.

Anonymous said...

kan dah kantoi....

Anonymous said...

Betul ke dia... takut salah orang ...
sebab aku nak juga jumpa dia,, bukan apa saja rak raba sikit .. nak pastikan jantina dia.. aku janji ..cuma dua spot je yang aku nak raba....hahahahahahaaa...

din kick said...

Jijik siot mukenye

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA