networkedblogs

Bersahabat..

IKLAN RAYA YANG COOL

Monday, January 14, 2013

VIDEO RUSUHAN #KL112 Gangster !!! Bodyguard @AnwarIbrahim Tumbuk Bodyguard Nik Aziz...kahkahkah!!! #HKR112


Tahniah diucapkan kepada McTheory dan Aktivis Pendang Jr apabila mndedahkan video BESI pengawal peribadi Anwar Ibrahim menumbuk Pengawal Nik Aziz...

Mungkin mereka nak tunjukkan siapa taiko.siapa kuat menjadi penjilat kaki pemimpin masing-masing..entah apa puncanya pun aku tak tahu...tapi aksi tumbuk ini memang jelas...

Gila beb bodyguard Anwar memang samseng tumbuk Bodyguard Pemegang Kunci Syurga...kenapa Bodyguard Nik Aziz tak balas balik!!!adoi!!!sepatutnya lawan balik..ko tu dibayar utk jadi bodyguard...sekali sekala kena la test power..

Ternyata amat lemah sekali bodyguard situa Nik Aziz...selumber jer bodyguard Anwar lepaskan tumbukan...

Nak tahu cerita penuh rujuk SINI



HE : Bodyguard Anwar memang ganster...dulu acu PISTOL...kali ni TUMBUK orang...memang dasar SAMSENG...kalau ditanya puak cai depa kata UMNO yang SAMSENG...kahkahkah!!!

 SOKONGAN ONLINE PRU13:
"Setujukah anda BN Menang Besar PRU-13?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.


COUNTDOWN KEMENANGAN BESAR BN

Created by DAPATKAN DI SINI

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA