networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Tuesday, February 5, 2013

Ahmad Maslan Tidak Perlu Layan 'Sigila' Seperti Mazlan Aliman Tentang Saham FGV!!! #IsuFelda


Pencacai seperti Mazlan Aliman sememangnya manusia yang tidak faham sebab penyenaraian FGV kedalam bursa saham..bila bebal tidak tahu apa-apa maka dia menjaja berita fitnah kononnya penyenaraian ini adalah agenda BN untuk menjahanamkan FELDA...

Sebenarnya orang yang harus dipertanggungjawabkan usaha untuk menjahanamkan FELDA ialah Mazlan Aliman...buat pengetahuan Mazlan Aliman...peneroka tidak akan rugi 1 sen pun jika saham FELDA jatuh menjunam...

PM, Najib Razak sudah berjanji yang peneroka tidak akan rugi pun jika saham Felda jatuh..

Memang benar pun Mazlan Aliman ini punca saham FELDA tempoh hari jatuh..ini kerana dia menjaja berita fitnah yang kononnya penyenaraian FGV langsung tidak bagus...walaupun aku kata Mazlan Aliman punca kejatuhan saham FELDA tetapi dia bukan punca utama tetapi salah satu faktor...

Sekarang saham Felda sudah berada dilandasan yang bagus..hari ini saham FELDA mencatat jumlah 4.57 mata..kelmarin memang benar saham Felda jatuh sehingga 4.4+ tetapi kini sudah naik semula...

Jadi tidak perlulah penurunan saham ini dijadikan bahan untuk kepentingan politik Mazlan..saham turun naik itu adat bagi pasaran saham..bila saham rendah maka ini memberi peluang kepada para pelabur untuk melabur...

Perlu diingatkan bahawa, para peneroka langsung tidak terlibat dalam pasaran saham ini..mereka hanya perlu fikir untung sahaja..rugi mereka tidak akan tanggung..yang kata peneroka akan rugi hanyalah Mazlan Aliman..

Walau apa jua sekali pun Tanah FELDA tidak akan terjual kerana ada Akta GSA..malah rata-rata peneroka dibawah Felda akan menerima pendapatan 1500-2000 sebulan..

Mazlan Aliman bukan 1 level yang sama dengan Ahmad Maslan dan aku harapkan Ahmad Maslan tidak perlu layan sigila ini meroyan...rata-rata masyarakat peneroka Felda memang pun benci dengan si Mazlan ni..

Tak perlulah Mazlan nak datang..kalau datang pun buat sakit hati dan menyusahkan peneroka jer kerana perlu mendengar suara Mazlan dari pembesar suara yang sangat bising tu!!!

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA