networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Sunday, February 3, 2013

#BeautifulMY Gelombang Kebangkitan @1M4Youth Hijaukan Malaysia!!!..Ayuh Bersama @MsiswaH2O Untuk Update...


Hari ini secara serentaknya di seluruh negara telah diadakan program HIJAU Kempen Mesra Alam Sekitar #BeautifulMY..

Bagi yang masih kabur apa itu #BeautifulMy, di sini saya ingin kongsikan beberapa info penting :

My Beautiful Malaysia, sebuah program gotong-royong MEGA yang diadakan serentak di seluruh negara yang turut akan dihadiri oleh PM, Datuk Seri Najib Tun Razak.

Program tu dianjurkan untuk menyemai semangat sukarelawan di kalangan beliau dan rakyat Malaysia untuk memastikan kawasan masing-masing sentiasa bersih, selesa dan sedap mata memandang...

Sebenarnya, konsep ni memang dituntut di dalam Islam dan aku yakin agama lain juga menganjurkan sikap itu.. -SELANJUTNYA 

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA