networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Wednesday, February 20, 2013

Cacai Tak Sekolah Amalan Syaitan....


Punyalah berang sicacai beruk ni bila tengok pemimpin BN yang kacak dan hebat memerintah dan menjaga kebajikan rakyat...bila dah sakit hati..nak tunjukkan kuasa undi tak yakin maka dia beli cat merah kat kedai penyokong DAP dan simbah...

Inilah amalan mereka...baca cerita sebenar tepat dari sumber yang sahih di SINI 

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA