networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Wednesday, February 13, 2013

Gambar Anwar Nyanyuk Meraban Sebelah Kasut Sebelah Selipar!!!Kahkahkah!!!


Cerita asal di BLOG Cheritera 1001 Malam

Petang-petang ni kenyang lepas makan tenghari jom kita layan cerita lawak...Anwar Ibrahim nyanyuk dah...pakai kasut dengan selipar...orang gila jer pakai macam ni...tak pun kasut dia kena curi puak cacai yang miskin maka dia plak curi selipar orang lain...ahaha

Dah tau salah pakai tu pandai pula buka...haha...!!!

9 comments:

Anonymous said...

Laa...awat nya jadi lagu tu Nuar ooii..?? Kesiannya saya tengok..

Wan Zah lupa nak tengokkan ka?

Anonymous said...

Ha,,,ha,,, lawak betul dah nyanyuk Anuar ni...kes tertinggal jam Omega belum selesai lagi....he...he

Anonymous said...

hahahahahahahahahahahaha
kahkahkahkahkahkahkahkahkah

tu je yang aku boleh buat ... hahahahahahaha

Anonymous said...

Sandal sama ...... Sebelum Toron china doll.

Anonymous said...

Inilah balasan ALLAH SWT kepada manusia yang melakukan terlalu banyak melakukan kemungkaran. sedikit demi sedikit daya ingatan dia akn berkurang. Kita sebagai manusia marilah sama-sama ambil iktibar dari kejadian ini.

Anonymous said...

apaaa barangggg nuar ni.....! balaa...besembur bubur kacang dri mulut aku ni...berlenje air liur nak ketawakan watak anugerah tuhan ni...memang ko ni bawa siallll....hahahahaha..kuhkuhkuh..

Anonymous said...

Salam,

Di sini link hadis larangan memakai sebelah kasut.
http://www.youtube.com/watch?v=zDF0AMRoSnI

rosly8125 said...

kasut ke selipar ke sama saja. depan belakang sama saja, sama rasa.

rosly8125 said...

KASUT KE SELIPAR KE SAMA SAJA. DEPAN BELAKANG SAMA SAJA, SAMA RASA.

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA