networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Monday, February 11, 2013

Gambar Persembahan #GangnamMalaysia !!! @psy_oppa Ucap 1 Malaysia!!!Good!!!

SUMBER GAMBAR SINI 



Pergh boleh resdung beb puak-puak cacai yang tak sedar diri bila PSY artis bertaraf antarabangsa pun mengucapkan 1 Malaysia!!!

Ini yang paling ditakuti oleh macai-macai...sebabnya artis bertaraf antarabangsa menyokong keamanan sejagat 1 Malaysia!!!

Depa tak mampu buat macam ni sebabnya ostad2 PAS tak suka kerana lelaki...haha...sebab itulah depa mengagung-agungkan janda hampir melopos tu kesana-kesini..

Cakap pun merapu ada hati nak jadi ikon...tengok BN..panggil OppaGangnam beb!!!yeah!!!

Bak kata PSY 1Malaysia!!


@psy_oppa
U were hotter than weather hotter than ever!! One Malaysia!!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA