networkedblogs

Bersahabat..

Ku Mohon (Lebaran Aidilfitri)

Wednesday, February 13, 2013

GAMBAR TERKINI!!! Mahasewel Bodoh #GM13 Tak Dapat Sambutan!!! Ada Hati Nak Lawan @NajibRazak ...

Gelak guling-guling aku lihat gambar ini..sekarang ini dikatakan mahasewel ini sedang berkempen untuk meraih hati rakyat CHINI iaitu sebahagian daripada Parlimen PEKAN...Ternyata tentangan yang diberikan kumpulan mahasewel ini untuk melawan DS Najib Razak amat sengit..haha

Baik budak-budak ini tidur kat rumah lagi bagus!!!setakat maklumat yang diterima seramai 5,000,000 orang rakyat PEKAN sedang membanjiri bagi menyaksikan gelombang anak muda yang sangat bahaya ini..kahkahkah!!!

Maklumat yang diterima daripada email harapanesok@gmail.com, selain ahli GM 13, ahli dan penyokong PR turut hadir..

Antara orang besar yang hadir ialah, Pengarah Tindakan DUN Chini, Naib YDP PAS CHINI, NAIB YDP PAS Kwsn PEKAN, dan beberapa mahasewel cacai makan dedak Pakatan...

Lupakan jelah hasrat nak lawan DS Najib Razak tu..buang masa jer...haha









Untuk maklumat semua, kehadiran mahasewel ini ke Pekan telah membuatkan penduduk Pekan tidak selesa dengan kehadiran mereka..hendak dikatakan masyarakat di sini menolak Mahasiswa tidak juga kerana sebelum ini pun Mahasiswa dari Jelajah Anak Malaysia turut hadir dan beramah mesra dengan penduduk di sana..suasana ok sahaja...

Bila Mahasewel GM 13 ni datang jer penduduk kampung di Pekan tidak selesa..bukannya menggugut..mereka menasihat....nasihat..dan nasihat....sampai jer kat Meloyakini terus depa spin kata penduduk Kampung ugut budak-budak tak guna...kalau dah lidah rasmi cacai tu kalau tak spin tak sah!!!nanti spinlah bukan-bukan kata penduduk kampung takut dengan mahasiswa..haha

HE : Paling ramai pun 20 orang jer pengundi kawasan CHINI yang tidak menyokong DS Najib Razak....haha

3 comments:

Daeng Selili said...

terbaik tuan...mohon share~!!!!

Anonymous said...

Laa yg lepak kt kedai mamak tu lg ramai daa

Harapan Esok said...

sila-sila

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA