networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Sunday, February 17, 2013

Mazlan Aliman Terima Balasan Allah...Anak FELDA Kini Sudah Jauh Kehadapan!!!


Mazlan Aliman tidak sudah-sudah dengan usaha jahatnya untuk melingkupkan FELDA dan FGV...Dia fikir anak-anak Felda bodoh sehingga dia mampu mempengaruhi mereka..Bermacam-mcam fitnah telah diberikan tetapi masyarakat FELDA tetap tidak percaya...

Level Mazlan Aliman ni kalau dia cakap 10..1 pun belum tentu betul dan boleh dipercayai...bila dia ceramah di FELDA jer puak cai fikir masyarakat FELDA sokong..sebenarnya yang selalu dengar ceramah si bengong ni bukan masyarakat FELDA tapi penyokong tegar dari luar...

Mungkin sebab takut malu dia bercakap dengan kerusi maka mengimport pendengar bebal dari luar adalah satu prasyarat yang wajib di ikut...

Dalam ceramah Mazlan tak lari dari 3 perkara utama iaitu:
1) Saham FGV mampu membuatkan FELDA BANKRAP..
2) Tanah FELDA akan tergadai..
3) Masyarakat FELDA akan merempat kerana asetnya dijual kerajaan BN
itu jer..cakap lah banyak-banyak akhirnya 3 perkara ini akan dikaitkan...merapu punya merapu jangan lupa letak dan kutuk UMNO BN..itu adalah KPI yang harus diikuti oleh mereka untuk memastikan ANAK terus mendapat sokongan pembangkang...

Untuk makluman, masyarakat dan FELDA sekarang ini tidak lagi bergantung kepada hasil sawit sepenuhnya..dengan kata lain, banyak sumber pendapatan sampingan yang sekarang ini diusahakan oleh masyarakat FELDA...

Contohnya video di bawah ini...Genius Factor salah satu syarikat membuat handphone yang mana pekerja terdiri daripada anak Felda...ini baru salah 1 bidang...betapa majunya anak-anak FELDA sekarang ini..dah pandai buat HANDPHONE biarpun datuk nenek dan ayah mereka sebagai peneroka...tetapi anak-anak mereka telah meluaskan kerjaya itu bagi mengharumkan nama FELDA..

 

Mazlan Aliman WAJIB buka fikiran dia supaya lebih matang...sumber pendapatan FELDA sekarang ini bukan bergantung 100% daripada hasil sawit tetapi lebih luas daripada itu...Malah Felda turut telah membuka pasaran sehingga peringkat antarabangsa..

HE : Jika hendak bantu FELDA Mazlan Aliman perlu beri pendapat bagaimana memajukan lagi FELDA..ini tidak..kerja kutuk dan maki hamun kerajaan harus diutamakan...jika inilah cara Mazlan Aliman janganlah marah bila kau tu digelar pengacau FELDA!!!

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA