networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Tuesday, February 5, 2013

Panas!!! @MatDespatchOtai Interview Otai FELDA Siapa Mazlan Aliman!!!


Mazlan Aliman kena satu kali lagi. Satu demi satu FELDA tidak membenarkan kehadiran PENGKHIANAT ni masuk ke kawasan diorang. Peneroka sudah tidak mahu lagi mendengar caci maki, fitnah daripada mulut busuk si Mazlan ALiman Penyamun ni.


Petang sebelum majlis menghalang Mazlan Penyamun ni masuk kampung aku sempat laa temu ramah beberapa orang kampung. Tapi aku taknak upload semua, aku upload sorang je sebab yang ni merupakan orang veteran dekat kawasan Sungai Tengi. Dia dan kawan-kawanlah yang berusaha untuk memasukkan kembali FELDA SUNGAI TENGI ke dalam FELDA kembali setelah 13 tahun diorang berada dalam kesempitan tanpa bantuan mana-mana pihak ataupun MAZALAN PENYAMUN.


Macam-macam persoalan yang timbul semasa aku temuramah pakcik ni. 

Mana perginya Mazlan Aliman sewaktu diorang dalam kesusahan?

Apa sumbangan Mazlan Aliman dalam tempoh dia bersama ANAK?

Apakah yang membuatkan beberapa kumpulan keci dalam FELDA mempercayai Mazlan Aliman hanya dengan janji yang ditaburkan. Terdapat juga persoalan yang besar yang bermain dekat kepala otak aku, kenapa Mazlan Aliman suatu masa dulu tak bersuara dan kini baru mula bersuara? Hanya kerana kegagalannya dalam menguruskan ladang dan kemudian dijualkan membuatkan Mazlan Penyamun ni bertindak melawan FELDA.

Bagi aku mungkin Mazlan Aliman dan beberapa pencacai-pencacai dia tidak pernah rasa kesukaran dalam membina sebuah empire besar.

Baca Selanjutnya SINI

1 comment:

Anonymous said...

ANAK gampang memang suka menyusahkan orang,kalau org felda tengah sesak ada dia nak tolong,sekarang ni mintak orang felda undi dia supaya dapat YB.Tu je kerja dia.
Mengapa dia x bela peserta Ladang Raayat diKelantan,bagi diorang pendapatAN 4ke5 ribu sebulan.Baru anak jantan,tapi nooooooooidea sbb BODOOOOOOOO

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA