networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Wednesday, February 13, 2013

Penajaan Untuk BN Haram..Untuk Anwar Halal!!!bodoh!!!


Wah keluar lagi gambar Anwar naik helikopter..dulu naik JET...bagi aku lantak p lah dia nak naik apa pun...aku sikit tak heran pun..dia ada hak nak naik apa pun...

Aku tahu yang dia memang tak mampu nak beli Helikopter dan Jet peribadi...jadi kalau tak mampu mesti dia ditajakan...

Sebut pasal taja menaja ni yang aku angap puak pembangkang ni bodoh tahap cipan bawah tempurung kelapa...

Sebab apa???

Sebabnya, cuba kita tengok masa PSY membuat persembahan..itu program ditaja dibawah nama BN...korang boleh fikir atau tak yang BN terima penajaan untuk menghiburkan hati rakyat..dengan erti kata lain...

Penajaan yang diterima dari pihak luar tu untuk kepentingan rakyat..tapi beza pulak dengan Anwar dan kroni dia...pihak penaja menaja perkhidmatan JET mewah untuk kegunaan dia dan kroni sahaja..

Itu pun puak pembangkang tak nampak ker?tulah bila aku cakap bodoh tahu ulak marah....tapi memag realiti pun bodoh...taja untuk hiburkan RAKYAT semua tak bole..taja untuk kepentingan ANWAR semuanya HALAL...bodoh piang!!!


HE : Bodoh tu simpan..jangan tunjuk kat orang...kahkahkah!!!

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA