networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Monday, February 18, 2013

Penerima BR1M Hancur Kaki Kerana Taksub Pembangkang...

Gambar Hiasan
Cerita ini diperolehi dari laman FB yang disakiti puak pembangkang IPS..jom ikuti cerita ini :
KISAH BENAR DARI FAN IPS....... 
ALLAH S.W.T MAHA BERKUASA LAGI MAHA MENGASIHANI,Setiap Kejadian Yg Berlaku Ada Hikmahnya......... 
Renung2kan..... 
salam bro... 
Citer ni aku dengaq dari abg ipar aku sendiri..dia citer yang ada sorang cacai ni umo dalam lingkungan 70 an dari Sik, kedah p ambik duit BR1M kat dewan LHDN Sg.Petani.. 
Kat dewan tu ada sekumpulan sukarelawan BN dok bg roti n air kpd penerima2 BR1M ni..So orang tua ni ambik lah roti n air tu lps selesai ambik duit BR1M tu.. 
Sampai ja kat dpn dewan LHDN tu, tiba2 ja dia naik gila p lempaq roti tu sambil pijak2 n dok maki hamun n kata "ni aku pijak kepala pak ang najib oi" depan2 penerima BR1M yg lain.. 
So on the way dia balik, dia telah accident n dengan kuasa Allah, kaki dia yang dia gunakan untuk pijak roti tu telah hancur akibat digilis kenderaan berat.. 
Credit To nasiruddin
 HE : Kesiankan..kerana taksub..Allah S.W.T bayar cash!!!

3 comments:

Anonymous said...

masya'allah..teruknya perangai mereka..dia tak sedar ke roti itu datangnya dari ALLAH..rezeki datangnya dari allah..dulu saya menyanjung PAS sekarang sudah tidak.

Anonymous said...

ORANG PAS YG DLM CERITA NI DAH MACAM BABI LA PERANGAINYA!!! HUHUHU

Anonymous said...

comfirm PAS tegar tu..DULU KINI & SELAMANYA....huhuhu kesian la pulak pak cik tu semoga diberikan hidayah aminnnn

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA