networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Monday, February 18, 2013

Penyokong PAS Amal Budaya Syaitan...Tak Percaya?


Punya meroyan puak haram jadah maha firaun pencacai pembangkang ni bila menyaksikan gelombang Tukar  Kelantan..bila dah sakit hati ada saja nak dikomplennya...

Ada saja modal nak cari salah BN..padahal merekalah yang mengamalkan budaya munafik amalan syaitan...bila BN nak panggil PSY..situa nik aziz akan dipanggil untuk buat kenyataan kononnya jika PSY nak buat persembahan perlu menutup aurat dan bla...bla...bla...

Aku dah kata yang diorang ini perangai SYAITAN...punyalah pandai kata itu ini kat BN...tapi dia sendiri amalkan budaya sesat tu...

Lihat bawah ini..gambar ini dirakam ketika Rumah Terbuka Tahun Baru Cina peringkat Selangorku...Exco agama Si Khalid Gagap ini bodoh tak dengar ke Nasihat Nik AJIS kata buat persembahan tu tutuplah aurat..haha...

Aku malas nak cakap banyak..korang tengoklah sendiri persembahan menutup aurat anjuran pakatan rakyat PAS DAP PKR....








Aku ingat dah insaf..dulu kata Bertam Nite ni bukan aktiviti yang dirancang.kononnya disabotaj...bila dah kantoi ada jer konarnya nak kata disabotaj...


HE : "Sesungguhnya mereka adalah golongan yang berkawan dengan syaitan dan iblis...apa mereka kata semuanya munafik...mereka kata jangan..dalam diam mereka amal!!!"

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA