networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Sunday, February 10, 2013

Shila Amzah Minta Maaf!!!Eloklah Tu...Pesanan Untuk ND LALA...


Penyanyi Shila Amzah yang diakatakan menghilangkan diri telah ditemui dalam keadaan selamat di Kemaman, Terengganu..berita penemuan Shila Amzah ini telah di sahkan oleh Ayahnya sendiri ND LALA...

Aku tak nak ambil tahu pun hal rumah tangga orang..tapi kalau dah sampai ke tahap hilangkan diri ni sudah bahaya...jika anak tu mahu kahwin bagi jelah...

Janganlah jadi kolot sangat...si Shaarnaz ni pulak kalau nak kan anak orang tu jadi macam jantanlah bro...

Apa-apapun aku harap Shila Hamzah tak menhampakan peminatnya yang kini berada di Penang untuk menghiburkan penyokong BN di sana bersama PSY

Mesej dari Shila Amzah..alahai..kesian aku tengok...

3 comments:

Anonymous said...

Cakap memang pandai. Kalau dah teang2 lelaki perangai mcm kuehtat n ckp mcm takde agama kau nak bagi gak ke anak kau kawin? Bangang.

Anonymous said...

Al-Juburi dulu kawin lari jugak, tapi kini ramai yang puja dan sokong dia. Lagi memalukan..

Leeza dayasari [santai leeza] said...

macam2...

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA