networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Friday, February 1, 2013

#UdahUdahlahTu 'Kencing' Orang Felda Wahai Mazlan Aliman Oi!!!!


Mazlan Aliman tidak sudah-sudah menghasut golongan peneroka supaya menolak Barisan Nasional dan menerima perjuangan parti pembangkang..

Tindakan Mazlan Aliman ni bukan membuatkan lebih ramai menyokong mereka tetapi kebanyakan golongn peneroka yang menyokong parti Pembangkang sebelum ini sudah jelak dengan sibengong ni dan rata-rata daripada mereka menyatakan hasrat mahu menolak parti pembangkang kerana kebodohan yang ditunjukkan Mazlan Aliman...

Semalam, Si Mazlan ini telah membuat satu permohonan semakan mahkamah untuk membatalkan kesemua larangan mereka bergerak...punyalah meradang si puak oren ni bila hendak memberi ceramah dihalang...memang patut pun dihalang sebabnya, semua yang mereka kata ituhanyalah ceramah berbaur hasutan bagi memecah-belahkan mayarakat peneroka...

Mazlan Aliman sedar yang dia ni memang dibenci rakyat..apa tidaknya, ketiga-tiga PRU bermula 1999, 2004, dan 2008 kesemuanya dia  bertanding kalah dengan majoriti 10 ribu..dia fikir dengan membawa suara Felda ni mampu untuk membawa kemenangan kepada dirinya untuk PRU 13 ini..sebenarnya langkah itu memang silap sama sekali...

Jika tahun 1999 dan 2004 dia bertanding untuk kalah sebanyak 10 ribu..aku yakin dan pasti untuk tahun 2013 ini dia akan kalah dengan majoriti yang lebih besar!!itupun kalau BERTANDING...haha


Kehadiran Mazlan Aliman ini ke dalam Felda ni hanya mampu membuatkan masyarakat Felda berpecah belah sahaja...Memandai kata penyenaraian FGV dalam Bursa saham hanya membuatkan felda muflis sahaja..nampak sangat dia ni hanya pandai menghasut rakyat...syarikat-syarikat gergasi yang tersenarai dalam bursa saham tak nak ke dia pertikaikan?

Jika saham FGV jatuh menjunam habis semua lidah pencacai mainkan isu ni yang kononnya saham Felda jatuh menjunam kerana BN...bila Saham FGV naik mendadak pandai pula depa senyap..

Orang macam dia ni memang tak layak bagi ceramah...semuanya hanya hendak menghasut...patutpun dia kalah dalam ketiga-tiga pru yang lepas...

Kalau masih ingat, pada 22 Julai 2011 yang lepas, permohonan samannya ditolak Mahkamah Tinggi Temerloh kerana menahan dia yang tiada permit untuk berceramah..malah Felda turut telah mengeluarkan arahan bahawa tiada ceramah di Felda...dia fikir..dengan saman boleh menakut-nakutkan orang lainlah agaknya...

HE : Udah-udahlah tu Mazlan Aliman menipu orang Felda!!!Udah-udahlah Mazlan!!!

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA