networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Tuesday, February 26, 2013

WOW!!! 500,000 Rakyat Sambut Jelajah PKR di KEDAH!!!


Pergh!!terbeliak biji mata aku dapat certita ni dari blog McTheory..kalau nak tipu tu agak-agaklah!!!..menurutnya Blog Kedah ke KL :
Program PKR Jelajah Merdeka Rakyat di kawasan Dun Bukit Selambau. Mc diberitahu 100 ribu orang telah berkunjung ke sana. Hebat memang hebat! he he.. Kalau tak percaya boleh tengok gambar kat bawah ni. -sumber
Nilah dasar blogger UMNO..suka sangat menipu...angka yang banyak disikit-sikitkan...Mc laporkan 100 ribu adalah satu penipuan!!!angka sebenar yang dicatatkan ialah 500,000 orang!!!

Bawah ni BUKTINYA!!!




HE : sudah-sudahla tu blogger UMNO!!janganlah nak menipu!!!kalau 500,000 tulis lah angka sebenar!!tak yahlah tulis 100,000...kahkahkah!

3 comments:

Anonymous said...

ekekekeke.....

Anonymous said...

Ramainyyyyyyyyyyyyyyyyaaaaa sampai 5000000000 orang yang datang... orang2 tu datang dari mane tu?????

Anonymous said...

Kebanyakan jumlah yang kita tak nampak itu terdiri daripada hantu syaitan yang memeriahkan majlis parti pro-LGBT/pro-murtad/pluralisme agama.

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA