networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Wednesday, March 20, 2013

Amaran Buat Abby Abadi!!! Dari Mana Datang RM 50,000 Akan Didedahkan Jika Tak Insaf?

Klik Besarkan

Geleng kepala aku baca status yang dikeluarkan oleh FB IPS mengenai perangai Abby Abadi..dapat Jumlah RM 50 ribu dalam masa seminggu...keluar negara dengan 1 beg..balik Malaysia 6 beg...sebelum ini dia dikatakan sering sebilik dengan teman lelaki dan acap kali meminta penganjur menyediakan bilik sebelah menyebelah...macamlah aku tak tahu..antara bilik sebelah menyebelah tu ada 1 pintu menghubungkan kedua-dua bilik...dari mana datangnya sumber kewangan rumah kedai di taman melawati juga akan didedahkan jika dia tak insaf...

Jangan guna agama demi kepentingan politik!!!

HE : begitulah info yang diperolehi daripada PAGE FB ISU POLITIK SEMASA.. Nauzubillahiminzalik!!!



No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA