networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Monday, March 11, 2013

Anggota Polis Trafik Kantoi Terima Rasuah...Mohon Siasat @PDRMsia


Apa punya siallah perangai Polis ni...buat malu sebuah badan keselamatan negara jer...benda-benda macam ni memang aku tak boleh nak kompromi...salah tetap salah...

Polis video di bawah nilah layak dipanggil bodoh...video mcm ni Tian Chua tak nak kata polis bodoh ke?

2 comments:

Anonymous said...

yg polis tu bodoh...yang budak ni pon bodoh. Dua2 bodoh. Budak ni menggalakkan budaya rasuah sebab tu pyh nak kikis isu rasuah ni. Tiu naseng..

ADINI - FOUNDER said...

x bermakna kita tak terima rasuah kita buat yg x betul..dan tak bermakna dia terima rasuah dia jahat...Allah bukakan aib org ni & sekarang dah jd tatapan umum...untuk tatapan mata hati kita dan jadikan keaiban org ni sbg pengajaran utk diri kita.. dia dah dapat bahagian dia..moga2 dia sedar akan kesalahan dia & cuba cari rezeki yang halal...Allah lebih sayangkan dia..Allah buka aib dia untuk dia bertaubat..moga2 Allah tutup aib kita..Insyaallah..

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA