networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Wednesday, March 6, 2013

Gambar TERKINI #LahadDatu...Penceroboh Tumpas...

Beberapa foto pengganas Sulu sudah dipertotonkan, syabas anggota keselamatan kita!

Sehingga kini,anggota keselamatan kita baik tentera dan polis berada dalam keadaan selamat serta tiada kecederaan.


















Selanjutnya SINI

4 comments:

Anonymous said...

gambar yang baru didedahkan oleh dua ekor mangkuk ayun ni belum dapat meyakinkan aku. maklumlah sebab dua ekor ni dah banyak makan nasi kangkang rosmah.

Anonymous said...

Nak lg yakin..bwk camera n video cam..ajak tian chua p skali kt lahad datu..tp rasanya skarang ni keadaan dh sdkt terkawal..spatutnya korang yg smpai dlu kt sana sblum vat 69 smpai..ckp memang lg senang dr nk mlaksanakannya..pppuiiihhhhh....

Anonymous said...

Bila di perhati dgn teliti ternampak macam anggota polis kita dgn sut biru gelap...ditambah dgn sarung tangan yg digunakan unit polis khas...
Namun gambar penganas yg terbunuh semasa membunuh 2 anggota komando tak lah plak di tunjukan...
Aku jadi musyikil... Lagipun mayat ni nampak macam dah 3-4 hari maut..

Aku Rakyat Biasa said...

ANJING Anonymous nie dah terlebih jilat kote anuwar.. tu sebab jadi bodoh.. tak pun mmg dah keturunan bodoh piang.. anjing pun bapak dia kasi taruk..

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA