networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Wednesday, March 20, 2013

Md Sabu Bakal bertanding di PENDANG KEDAH?


Dipetik dari Blog KedahKeKL

Ini info paling terbaru yang Mc terima dari skuad risikan TMK. Kami TMK risik sendirilah dah takdak sapa nak bantu. Mat Sabu kini dah bersedia untuk bertapak di Pendang. Hinggakan baru-baru ini Mat Sabu telah menyewa sebuah rumah di Pendang. Malah dah pun melakukan kenduri kecil untuk masuk rumah baru.

Apa maknanya tu? Bukankah itu mengambarkan Mat Sabu ni mahu menetap di Pendang. Kenapa Pendang? Takdak tempat lain ka, kalau nak pindah? Dah tentulah dia dah bersedia untuk menjadi calon Pas untuk parlimen Pendang.

Mat Sabu pilih Pendang, kerana Pendang mempunyai ramai pengikut Syiah. Disebabkan itu, Mat Sabu mahu pengikut syiah tersebut mengundinya menjadi ahli parlimen. Andaikata Mat Sabu jadi ahli parlimen, sudah tentu parlimen Pendang akan dinaik taraf menjadi parlimen syiah yang rasmi.

Lepas tu, pengikut syiah yang berada di Malaysia tak perlu ke Satun Thailand lagi untuk berjumpa dengan pengikut syiah ni, sebab Pendang dah ada di Malaysia untuk menjadi tempat penyebaran syiah terbaru kelak.

Kalau nak Pendang jadi macam tu, silalah undi Mat Sabu ya!

Lagi satu, jika Mat Sabu jadi calon ahli parlimen Pendang, bagaimana dengan calon Pas anak tempatan Pendang? Terimakah? Takkan nak tengok saja? Dulu berkobar-kobar menentang, kali ni? Diam pulak apahal? Mulut dah kena sumbat duit kaa? he he..


No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA