networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Friday, March 1, 2013

Nik Aziz MASUK NERAKA!!! Jika Biarkan Aktiviti Syaitan Berhampiran Rumahnya...

Inilah namanya harapkan Musang jaga ayam..ayam dia cekik...musang tak mengaku...PAS setan tak habis-habis kata UMNO sesat...bila kena tang mereka..masing-masing buat tak tahu..Macam mana si tua Nik Aziz boleh tak tahu yang berhampiran rumahnya ada pusat maksiat pun aku tak tahu...

Tulah..bila dah tua tu orang suruh letk jawatan tak nak..nak juga pegang jawatan sampai mampos...rakyat goyang gerudi..Nik Aziz duduk rumah...mudah jadi wakil rakyat PASS...kerja bagi ceramah..lepas tu balun bini kat ruma..goyang kaki..masalah rakyat boleh mampos...

Jom baca!!!


Menurut sumber Utusan Malaysia, Blog TUKAR KELATE telah mendedahkan bukti video bahawa PAS Kelantan telah gagal mentadbir negeri islam. Respons Majlis Perbandaran Kota Bharu dan Menteri Besar Kelantan, Nik Aziz sangatlah diperlukan agar segala maksiat cdisana dapat dicegah. Yang agak memalukan ialah kerana 'pusat karaoke kucing garong' ini beroperasi hanya 600m dari rumah Nik Aziz. Tak logik jika Nik Aziz cakap dia tak pernah tahu apa yang berlaku kerana itu adalah laluan harian beliau. Aku percaya bahawa MPKB telah disogok oleh wang ringgit oleh pemilik-pemilik 17 karaoke haram yang beroperasi sekarang. DIsebabkan itulah tiada apa-apa berita tangkapan yang berkaitan dengan 'maksiat' didengari selama 2 tahun ini. SELANJUTNYA

1 comment:

Anonymous said...

memang komen sesuka hati.kau pun tulis sesedap hati kau je.ada bukti ke?kalau fitnah?? ko jwb lah dgn Allah nnt.
obsisi terhadap umno kau tu x bwk kau ke mana pn. akhirat gak penghujung kau nnt.

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA