networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Friday, March 8, 2013

Pakatan Rakyat Makan Balik 'Binatang' Nik Aziz!!!kahkahkah...

Dengar semua binatang-binatang sekalian.. di sini ada satu pengumuman!!!kahkah...

Pakatan mahu melanjutkan dasar yang dilaksanakan di P Pinang di mana warga emas berumur 60 tahun ke atas menerima bonus RM1,000 setiap tahun.

Haha...kata dulang paku serpih..mengata orang dia yang lebih....BR1M baru RM 500 dah dilabel binatang...ni RM 1000 nak kata apa?haha

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

4 comments:

Anonymous said...

Yg nak bagi dedak dan jerami kat ayam dan lembu tu lah firaun.

Bapak firaun yg paling kanan dlm gambar tu.

Org lain buat baik atau nak berbakti kat rakyat tak boleh, salah berdosa;
tapi kalau dia buat yg serupa boleh, berpahala masuk syurga ...

Itulah gabungan peliwat pemfitnah pemfatwa songsang penipu rakyat dsbnya, dlm satu geng. Tuhan yg letakkan mereka bersama bersatu hati supaya rakyat yg waras berakal boleh lihat perbuatan mereka dgn mudah.

Anonymous said...

hahaha...

Anonymous said...

aku rasa yang dilaknat sekarang adalah kau. kau tak malu ke berjalan atas bumi Allah dengan menghina ulama' ? Ulama' tu pewaris nabi kau tahu? Dalam hadis pun ada menyatakan macam tu. Memang aku dangkal bab-bab politik. Kau boleh cakap macam tu. Aku terima. Tapi aku hairan macam mana macai macam kau boleh obses sangat sampai semua keburukan mereka kau nampak? Kau tahu kebenaran sampai sanggup menuduh TGNA macam tu? Kau tahu? Kau panggil dia apa? Sekurang-kurangnya dia ada inisiatif nak menzahirkan Islam dalam erti kata sebenar. Eh aku nak tanya, kau memang tak malu ya menuduh ulama' macam tu? Kalau yang lain aku boleh terima kalau kau nak panggil apa pun sebab aku bukannya pengikut tegar PKR . Tapi aku sedih, sedih sebab ulama' hari ini dihina dan dicaci pemfatwa songsang. Habis tu DS Najib kau kah yang layak diangkat menjadi ulama' ? Ke Datin Rosmah? Kalau rasa ilmu tak cukup, mohon jaga istilah dan perkataan. Dalam kejar dunia, jangan dijauhkan akhirat. Wassalam.

Anonymous said...

ulama mmg pewaris nabi..tp ulama yg macm mana? ulama apa dgn bgsa dan seagama sendiri takbleh bersatu tp dgn kafir terang2 musryik bleh berkawan n bersatu? ko tlg jwb sat...ko jgn ikut buat dosa kering.lihat dan pikir dulu.

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA