networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Saturday, March 30, 2013

'Pejuang FELDA' Kantoi Lagi!!Sembunyikan Rumah PPRT...Cerita Pondok Buruk!!!haha


Semalam aku ada mendedahkan yang Mazlan Aliman si pengacau FELDA telah kantoi dengan menuduh rumah Pak Cik Utoh yang diziarahnya di Kg Melayu, Sedenak dalam keadaan daif...sebenarnya, gambar yang dipaparkan oleh Mazlan Aliman adalah sebuah pondok milik Pak Cik Utoh...

Mazlan langsung tidak memaparkan rumah milik Pak Cik Utoh hasil bantuan PPRT...untuk info pembaca yang masih belum mengetahui kisah ini boleh rujuk SINI...

Laman FB Mazlan Aliman turut diserang oleh jiran tetangga Pak Cik Utoh yang berang dengan fitnah yang dilemparkan oleh Mazlan...apa tidaknya, Pak Cik Utoh yang mempunyai rumah Bantuan PPRT yang tersergam indah tetapi Mazlan Aliman spin kata Pak Cik Utoh tidak mendapat perhatian Jabatan Kebajikan Masyarakat...

Dakwaan jahat Mazlan Aliman seolah-olah menunjukkan Pak Cik Utoh hidup daif...gambar di Pondok..tapi cakap hidup Pak Cik Utoh sengsara...inilah namanya penipu...macamanalah masyarakat FELDA tidak berang dengan pengerusi ANAK ni...

Kerjanya asik nak buruk-burukkan orang kampung sahaja...ingat orang kampung ni bodoh ker...datang konon nak beri bantuan..tapi sebenarnya dia mempunyai niat politik disebalik program ziarahnya...sudahlah tak ikhlas...menuduh yang bukan-bukan untuk memburukkan kerajaan plak tu...

Bila sudah kantoi...Mazlan Aliman spin kata PAS akan terus bantu Pak Cik Utoh bina rumah..nak bina rumah apa lagi?PPRT dah beri bantuanlah..siap ada bekalan air dan elektrik lagi....gambar di bawah ini menunjukkan Mazlam Aliman cuba putar belitkan cerita...


Kesian Pak Cik Utoh..menjadi mangsa keadaan...dia yang ada rumah Batu PPRT diftnah kata tinggal di pondok buruk...terukkan fitnah dan rekayasa si Mazlan ini...

Bawah ini adalah bentuk penipuan terancang Mazlan Aliman terhadap masyarakat Kampung...

Mazlan Aliman di FBnya mendakwa Pak Cik Utoh tinggal di rumah pondok yang sangat daif...
Rumah PPRT langsung dia tidak sebut...

Bergambar di Pondok dan bukannya di Rumah PPRT Pak Cik Utoh..
baru nampak sentimen kononnya Pak Cik Utoh Daif...

Kononnya...Pak Cik Utoh minum air perigilah tu..haha...
rumah Pak Cik Utoh  bantuan PPRT ada paip airlah!!!
HE : Aku mencabar Mazlan Aliman menafikan yang Pak Cik Utoh tiada rumah bantuan PPRT!!!Kalau betullah Mazlan Aliman dan PAS mahu bina rumah untuk Pak Cik Utoh...lebih baik dia binakan banglo 3 tingkat...barulah Pak Cik Utoh selesa..Pak Cik Utoh boleh buat homestay lagi!!haha..Cukup-cukuplah penipu Mazlan Aliman!!!

Inilah cara Mazlan menipu masyarakat FELDA...pergi berbakti..balik rumah spin...haha!!!ni yang dah kantoi!!yang belum kita tak tahu....

4 comments:

Anonymous said...

Felda ker gomen ker x nk saman ker mangkuk tu? dah terang2 fitnah..

Anonymous said...

apa lagi saman je le 100 juta...bukti dah di depan mata...kasi ajar ini penipu2 negara...pengikut2 tegar mereka tak kan percaya segala penerangan dari pihak kita...

Anonymous said...

http://amenoworld.blogspot.com/2013/03/mazlan-aliman-menipu-isu-rumah-buruk-di.html

Anonymous said...

Menipu ke kena tipu? Pakcik ni bior betul sikit. Nak banglo ke apa?

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA