networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Wednesday, March 13, 2013

Penjenayah Perempuan Mampos Katak Ditembak...


Aku peduli apa nak postkan gambar ni kat blog aku...ini blog aku..aku punya sukalah!!hahaha

Depa penggal kepala orang kita rakyat Malaysia masih nak belas kasihan kat mereka yang haram jadah ni...memang layak pon mampos katak macam ni...ini barulah namanya mampos katak...Pejuang kita yang syahid disemadikan dengan betul..pejuang mereka yang mampos katak mana pergi pemimpin mereka?

Haramjadah ni bila nak beramboslah!!sial...

HE : tapi kalau aku diberi pilihan ketuk kepala penjenayah ni atau orang PAS yang bebal...aku rela ketuk kepala orang PAS baru bunuh penjenayah tu..haha

5 comments:

Matkilau penang said...

perghhh nanti orang pas marah kt kau...

aku peduli apa maksum ke?

Anonymous said...

HUTANG NYAWA DIBAYAR NYAWA,
HUTANG DARAH DIBAYAR DARAH.

TERIMA PADAHNYA BETINA PENGGANAS. SARANG TEBUAN JANGAN SESEKALI DIJOLOK!!!!

PANTANG HANG TUAH DAN HANG JEBAT DICABAR !!!!

Harapan Esok said...

syurgaku bukan dibawah PAS...al-quran pun tak ada sebut PAS...

Anonymous said...

semoga DALANG di sebalik pencerobohan ini INSAF dan kembali ke pangkal jalan.

Dasar pengkhianat! Pembangkang!

Takkan da BERSATU dlm PAKATAN masih tak dapat hidayah?????"

Tinta Maya said...

semoga Allah membuka hati2 yg buta tentang kebenaran

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA