networkedblogs

Bersahabat..

Di sini Lahirnya Sebuah Cinta | Merdeka 57

Saturday, March 16, 2013

Rakaman CCTV Mirip Anwar Ibrahim Dengan Pasangan Gay Tidak Beri Kesan Apa-Apa...


Saya difahamkan yang sekarang ini sedang berlegar gambar mirip ketua pembangkang Anwar Ibrahim yang menunjukkan aksinya sedang membalun pasangan gay..

Bagi saya tersebarnya gambar-gambar ni tidak beri kesan apa-apa pun terhadap karier politiknya...kita tak boleh samakan dengan pemimpin luar negara yang letak jawatan kerana tersebarnya rakaman aksi ranjang mereka..

Di Malaysia, landskapnya berbeza..sebelum ini pun sudah banyak kali kita dengar skandle seks dan Anwar..tapi ianya tidak memberi apa-apa kesan kepada penyokong pembangkang...

Para penyokong pembangkang tidak hairan pun kalau tersebar seberapa banyak gambar atau video bogel Anwar sekalipun...mereka berpendapat..
Lantaklah betul ke tak ke aku tetap akan sokong Anwar kerana dasar dibawa..dia nak balun sapa tu hak dia..walaupun ada bukti gambar sekalipun, UMNO tetap akan dipersalahkan...
Bagi mereka video atau gambar adalah besi dan tidak boleh dipercayai..dalam Islam pun kita diseru untuk tidak membuka aib orang lain..jikalau betulpun rakaman aksi ranjang anwar bersama china doll atau gay, kita dilarang untuk menyebar bagi mengaibkan seseorang..

Sebarkanlah 100 video rakaman Anwar Ibrahim beraksi ranjang sekalipun tidak akan menjejaskan sekumit sekalipun populariti dan sokongan politik terhadap Anwar mahupun parti-parti pembangkang...ini kerana, di Malaysia ada UMNO untuk dijadikan alat meletakkan kesilapan dan dosa..

Sebab itulah di negara ini, rakaman ini tidak beri kesan..jikalau UMNO ada di negara luar..sudah tentu perkara yang sama akan berlaku jika tersebarnya skandel seks melibatkan parti politik...

Sumber gambar di

HE : sudah-sudahlah tu main isu skandel seks...buang masa...betul atau tak mereka tetap akan salahkan UMNO..

9 comments:

Anonymous said...

umno akan gagal...ni taktik jijik umno...gambar pun nampak macam super impose....kalau betul pun aku x kisah sebab dia main x bunuh bukam macam najib main2 bunuh altantuya hahahahahaha

Anonymous said...

bodoh ke kau x kisah ?? kau nk pedana menteri kau gay ke giler ke ap ??? kau nie nie agame ap la sial.. kau maen tuduh najib bnuh org kau ad bukti ke??dye xde mase la nk buat bnde2 camtu. yg anwar nie da ad bukti yg dye gay kau xnk pecaye plak.. nmpak sangat kau nie bodo x tau mne gambar yg btl ngn x.. orng cam kau x lyak duk malaysia la giler ak rase kau kne amik course IT editing bia kau blaja yg mne super impose yg mane x.. bodony pencacai pkr

Anonymous said...

mamt tu lancau ape.. "umno akan gagal...bla..bla..bla.. gambar superimposed.." natang haram.. go tgk sumber gambar la.. ni sah natang beruk baru xreti teknlogi nak bajet pro..

Anonymous said...

kte tgk spe yg akn gagal spe yg akn mnang. ksian kat kau dduk je kat malaysia tp x dpat bezekan yng mane xbtl ngn x.. mcm dduk kat bangla..
klau gambar mmang snang nk edit lau video ssah la wei power gak en orng malaysia blh edit sampai nmpk cam btl. tp knyataanny memang btl.. cme cai mcm kau je yg x blh nk terime pemimpin kau gay gambar berkaler kau orang ckap x berkaler sumpah mate korang juling.

Anonymous said...

ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Anonymous said...

Anon Sunday, March 17, 2013 2:37:00 PM,

Oh kalau PKR/PR tu fitnah Najib ada kaitan dgn pembunuhan Altantuya (walaupun tiada video atau apa2 bukti konkrit) kau percaya ek?

Tapi kalau Anwar buat liwat dan ada video & DNA drp air mani dia sbg bukti konkrit kau boleh pula tak percaya & nafi penglibatan Anwar. Lepas tu tuduh/fitnah kerja UMNO.

Tu lah orang yg terlalu TAKSUB sanggup terima orang tu walau apapun dia buat.

Anonymous said...

ape la ko orang ni..bergaduh sesama sendiri....disebabkan politik saudara seagama sebangsa bertelagah....pakatan ke umno ke pas ke tetap saudara sama islam....cube bawak bincang baik2 dan rationalkan sikit pemikiran...jgn ikut emosi...aku sedih tgk keadaan bangsa aku mcm ni...bangsa ca ya nun alif dgn alif nun dal ya alif bersorak gembira tgk ko orang cekek sesama sendiri...

Anonymous said...

Bongok punya org...kau kata Umno akan gagal...kau x tau ke selama ni datuk/nenek kau...mak/bapak kau hidup aman dek kerana Umno ni lah...yg menentang banyak anasir2 luar yg nak menghancurkan tanahair yg kau duduk ni...kalau x suka kau pergilah duduk kat luar negara mana yg kau suka...baru kau tau langit tinggi rendah...kalau x mampu duduk ajelah kat hutan...suruh Anwar buat khemah kat hutan tu...selama ni Anwar ada tanggung kau ke?...cis bongok!...

Anonymous said...

Bongok punya org!...selama ni Anwar tanggung hidup kau ke?...kau sedar tak...selama ni datuk/nenek kau...mak/bapak kau hidup aman dibawah Umno...kau tau tak?...banyak anasir2 jahat yg cuba nak hancurkan tanahair yg kau duduk ni...apa...kau suka ke kalau negara huru-hara...org2 yg kau sayang terbunuh kerana peperangan...masa tu Anwar pun x dpt tolong kau...barangkali Anwar pun lari luar negara...

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA