networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Thursday, March 28, 2013

Sibodoh Keturunan PAS..bengong!


Subhanalallah..hairan sungguh aku...sampai Rasulullah pun hendak dipolitikkan...bodohnya puak cacai ni....inilah hasil tarbiah PAS....semua benda nak dipolitikkan...kalau tak ada apa-apa takkan ada video tersebar lak...macam Nik Aziz.mana ada video lucah dia...sebabnya..dia tak buat...tu pun tak boleh fikir..

Sedarlah sikit Pakatan Haram ni sebenarnya diselaputi dengan maksiat penzinaan....tu pun nak nafikankan lagi...yang puak macai bawahan memang ramai yang warak..tapi pemimpin tak bermoral mereka..tak perlulah nak pertahankan!!!

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA