networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Friday, March 8, 2013

TERKINI!!! Kenyataan Media Saiful Bukhari.."Saya Sedih Bapa Saya Jadi Mangsa Politik Anwar Ibrahim"


Berikut adalah kenyataan Media Saiful Bukhari...

Saya berasa amat sedih dan dukacita dengan berita bapa saya. Saya sedih bapa saya jadi mangsa kerasukan politik makhluk bernama Anwar Ibrahim.

Demi Allah, agama, bangsa, negara tercinta saya tegaskan tidak sama sekali berganjak dengan dakwaan saya.

Saya akan terus istiqamah dan berpegang teguh pada dakwaan saya dan segala keterangan saya di mahkamah juga sumpah lakhnat yang telah saya lafazkan sehingga akhir hayat.

Anwar Ibrahim bertaubatlah. Saya telah lima tahun bertahan dan berdiri teguh walau sukar, saya pasti Allah akan balas apa yang saudara lakukan.

Sungguh terdesak dan jijik sekali. Saya beri amaran pada Anwar, jangan babitkan bapa saya untuk putar-belit keadaan.

Saya percaya isu sengaja ditimbulkan bagi mengalih perhatian isu pengkhianat negara yang sedang berlaku.

Saya berdoa Allah bukakan hati bapa saya untuk kembali ke jalan Allah, pertahankan anak kandungnya yang menjadi mangsa.

Sebagai anak, kasih sayang dan hormat kepada ayah akan kekal sehingga akhir hayat.

Pada rakyat Malaysia, saya menyeru agar tidak terpedaya dengan permainan jijik Anwar.

Kedaulatan negara sedang diancam musuh, ditambah pengkhianat musuh dalam selimut membantu. Sudah ramai perwira kita yang terkorban, marilah berdoa dan pertahankan.

Didalam sidang media tersebut juga Saiful berharap Anwar Ibrahim bertaubat dan jangan pergunakan keluargannya demi kerakusan untuk menjadi Perdana Menteri.

"Bertaubat dari terus meliwat anak muda dan saya sendiri minta Anwar Ibrahim jangan gunakan wang ringgit bagi membeli keluarga saya" kata saiful.
Masihkah anda ingat.suatu ketika dahulu..Bapa Saiful bukan main lagi mempertahankan anaknya...sekarang dia pula konar baring kata Saiful diperalatkan...kenapa perlu kaitkan dengan Barisan Nasional dalam isu ini?sepatutnya Bapa dia perlu marah Saiful...dari sini jer kita dapat tahu yang Bapanya mungkin telah diupah untuk menyalahkan BN...



HE : Isu pokok ialah antara Saiful dan Anwar Ibrahim..Bapa dia tak terlibat pun...haha

1 comment:

Anonymous said...

agaknya bapak dia ni pun terasa sangat nak kena LIWAT kot hahaha.... apa lagi bapak saiful, tonggeng laa itupun kalau anwar ibrahim sudi tengok bontot mengelebeh kau hahahaha

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA