networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Tuesday, March 19, 2013

TERKINI Raja Goyang : Anwar Dikatakan Melarikan Diri ke Turki?


Baru ini aku menerima kiriman email yang mengatakan Anwar telah ke Turki selepas tersebarnya gambar cctv raja goyang..aku tak dapat nak pastikan samada info ini betul atau tak...maklumat ini hanya bersifat kongsi maklumat...

berita di bawah :
TERKINI - Maklumat terkini melaporkan Anwar Ibrahim telah melarikan diri bersembunyi di Kedutaan Turki ekoran laporan Polis yang dibuat oleh seorang lelaki yang mengesahkan beliau lelaki didalam gambar yang dipaparkan dalam blog http://rajagoyang360.blogspot.com 
Lelaki yang menetap di Bandar Tun Razak KL itu mengakui liwat antara beliau dan Dato Sri Anwar Ibrahim adalah antara suka sama suka dan mengakui Anwar Ibrahim pasangannya sepertimana didalam gambar yang tersebar kini. 
Lelaki berkenaan juga turut membuat laporan polis ke atas lama blog rajagoyang360, Papa Gomo, The Unspinner, Pas Beruk dan beberapa lagi lama blog lain yang telah mengaibkan beliau. 
Psssttt... Nampaknya belum apa apa lagi Anwar Ibrahim telah melarikan diri sekali lagi bersembuyi dilokasi yang sama sepertimana kejadian liwat yang lalu.
HE : Jujurnya aku akui bahawa video ini memberi peluang kepada Anwar mendapat sokongan simpati...tak guna pun sebarkan gambar ni..betul ke tidak betul..UMNO juga akan disalahkan...tu pasti!!! 

1 comment:

Anonymous said...

mampus lah kau papa gomo ... nwar dah ada saksi bahawa kau mahu memalukannya ... saman nwar pasti ada asas melalui pengakuan lelaki tersebut ... antti bahawa lelaki itu adalah nwar makin jelas ... mana kau mahu lari gomo ... ke kedutaan turki ... hish nanti kena sepak dek nwar la engkau ...

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA