networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Sunday, March 17, 2013

Video Besi Parodi Sindir Pakatan...haha


Tak perlu pun nak melenting..ini hanya satira politik dalam bentuk parodi...kalau nak ikutkan pakatan pn lakukan benda yang sama...video kan besi jer..so jgn bising2...

1 comment:

Daeng Selili said...

kah kah kah..macam iblis jek seko seko...tak tahan pecah perut aku

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA