networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Saturday, April 20, 2013

Gambar 93 Orang Penyokong Pembangkang Sertai Sesi Penamaan Calon #P146Muar




Adalah tidak adil jika aku hanya mempromosikan penyokong Barisan Nasional sahaja semasa sesi penamaan calon di Parlimen Muar..

Jadi dengan rasa tanggungjawab, maka aku keluarkan 3 keping gambar penyokong KUAT pembangkang yang akan melawan Barisan Nasional di P146 Muar ini...

Setelah puas mengira, maka aku menyatakan bahawa jumlah keseluruhan penyokong pembangkang hanyalah seramai 93 orang...

Macam biasa, mereka melaungkan hancur kezaliman..kiranya maksud yang hendak disampaikan ialah hancur Melayu UMNO...

Setelah boring menunggu dan terjerit...ada penyokong pembangkang ini duduk mengeluh dibawah pokok kata 'penat tunggu...sakit tekak'


Jika hendak dibandingkan dengan penyokong BN di Muar ini yang hadir semasa sesi penamaan calon..tidak terkira ramainya...adalah dalam 1003 orang...kalau hendak dihitung dari jumlah kehadiran semasa sesi penamaan calon ini...memang Barisan Nasional LANGSUNG tidak hadapi masalah yang besar untuk menang...atas tu ada buktinya...

Sama-sama kita nantikan pengumuman rasmi calon yang akan bertanding sebentar lagi...barulah peperangan bermula...

HE : ayuh rakyat Muar pertahankan kedaulatan Parlimen 146 ini daripada ancaman musuh..

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA