networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Saturday, April 27, 2013

Gambar : @HizwanAhmad Sibacul Block Twitter @HarapanEsok Kantoi Dok Melepak


Inilah padahnya bila akaun Twitter @HarapanEsok diblock!!!aku pun tak tahu apa dosa aku sampai Hizwan calon Parlimen Muar ini begitu kejam menyekat kebebasan bersuara aku...

Walaupun itu bukan masalah besar tapi ianya telah mencerminkan betapa teruknya kredibiliti calon Pembangkang ini..jika mahu menyekat akaun baik tak payah jadi wakil rakyat...dan jika mahu block baik tak payah buka akaun...kalau setakat bela si pengampu baik tak payah...

Kalau hendak dibandingkan dengan pemimpin tersohor negara DS NajibRazak memang jauh panggang dari api...Biarpun dikutuk dan hina pembangkang namun tidak pernah sesekali Najib block akaun rakyat.....

Berbalik kepada gambar di atas, Hizwan Admad dikesan melepak tatkala musim berkempen ini..untuk cerita selanjutnya rujuk SINI

HE : Calon pembangkang ini dikhabarkan pernah bercerai dengan isterinya...pasti ada yang tak kena sampai boleh berlakunya keretakan rumah tangga..nantikan....

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA