networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Saturday, April 6, 2013

Haram Jadah PAS!!Tabung Perajurit Tragedi Lahad Datu Masuk Akaun PAS!!!


Jom tengok gambar ni...korang tengok..tabung Wira Lahad Datu...kalau masukkan duit...nama yang tertera akan keluar nama Tabung Wira Lahad Datu...

Tapi berbeza dengan Tabung Perajurit Tragedi Lahad Datu...sesiapa yang masukkan akaun ini maka ia akan masuk ke akaun Parti Islam Se Malaysia..apakah PAS sendiri tahu kuantiti jumlah sumbangan dari orang ramai untuk tabung prajurit?

yalahkan...kalau kita bank in mana ada tulis tujuan untuk apa...ini maknanya..semua sumbangan akan diiktiraf sebaga duit PAS..sapa ajar menipu ni..kalau betul pun nak buat sumbangan apa salahnya buka akaun bank baru...kalau macam tu kenapa tak masukkan jer kt akaun Nik Aziz atau Md Sabu?

HE :Umat akhir zaman...Islam dipermain-mainkan..rosak!!!

4 comments:

Anonymous said...

pas - pengikut ajaran syiah ....
menurut ajaran syiah :-
1. takiyah (penipuan) adalah sebesar-besar pahala ... bagi mereka tiada amalan yang mengatasi keutamaan takiyah. begitu juga dengan pengikut agama pas. mereka amat percaya bahawa islam menggalakan takiyah ... sebab itu mereka mahu melantik nwar berahi sebagai pemimpin ... perdana menteri kerana kekuatan takiyah yang ada pada nwar berahi ... tidak ada manusia sehebat nwar berahi di dalam mengamalkan takiyah.
2. kita tahu pork nick telah bersabda bahawa umno adalah ahli neraka manakala penganut agama pas adalah ahli surga ... maka segala perbuatan ... perkataan ... yang dilakukan oleh penganut agama pas dikira sebagai amal ibadat ... menipu akan akan dimasukan ke dalam pahala melakukan takiyah ... tetapi kalau umno menipu akan dimasukan ke dalam amalan munafik ... jadi tidak salah untuk penganut agama pas menipu ... kerana pahalanya adalah tinggi ...

rosli osman said...

Dulu aku di tarbiyahkan bahawa kelompok ini yg terbaik berbudi bahasa, bersantun, amanah dsb yg terpuji tapi nyata skrang sbaliknya lg2 berkawan dgn dap dan dyaitan

Anonymous said...

Dulu aku di tarbiyahkan bahawa kelompok ini yg terbaik berbudi bahasa, bersantun, amanah dsb yg terpuji tapi nyata skrang sbaliknya lg2 berkawan dgn dap dan dyaitan

Anonymous said...

sedih PAS semakin binasa ...

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA