networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Sunday, April 28, 2013

@HizwanAhmad Betul-Betul Terdesak!Macainya Hina Warga Emas!! #P146 @RazaliIbrahim @TunFaisal

Biarlah gambar bicara sendiri..bila dah tak mampu raih sokongan dengan pengundi warga emas sanggup hina pemberian cenderahati Razali Ibrahim (Calon BN P146 Muar) kepada warga emas!

Agak2lah nak politik tu!!kalau dah sampai ketahap hina warga emas ni sudah melampau!tindakan biadap ini harus dibalas dengan tidak mengundi Hazwan si bia wak ni!

HE : Belum pun menang puak cai dah mula hina warga emas!Pakatan Pembangkang Muar harus ditumbangkan!!!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

Anonymous said...

Scumbag Hizwan

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA