networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Sunday, April 28, 2013

@HizwanAhmad Darah Mewah Menginap Di Hotel Semasa Kempen!Anak Tempatan Takkan Duduk Hotel? #P146 @PilihBN @RazaliIbrahim @TunFaisal


Sungguh mewah gaya hidup calon Parlimen Pembangkang Muar ni..Makan sendiri dikedai mewah...dengan rakyat di warong biasa jer...kalau dah dasar cekik darah tu cekik darah juga....sepanjang tempoh kempen 2 minggu ini dikhabarkan si mangkok Hizwan ni menginap dihotel terkemuka di Muar...

Jika benar dia anak tempatan mengapa perlu duduk hotel?ini persoalan yang harus dijawab Calon pembangkang ni...rakyat jelata sudah sedia menolak pemimpin bermewah-mewahan ini!

Hidup mahu selesa!jika dia bukan anak tempatan Muar tidak kisah untuk tidur di hotel kerana rakyat pun tahu dia tiada rumah!!!

Sekiranya dia anak tempatan tetapi bermewah-mewahan hidup di hotel makanya duit rakyat bakal dibazirkan untuk menanggung 'Biawak Hidup' ini!

Mahukah rakyat Muar terima calon bukan anak tempatan dan hidup bermewah-mewahan macam ni?

HE : RM 1++ x 15 hari sudah RM 1+++...banyak duit rakyat dibazirkan untuk tanggung 'biawak hidup' ni..baru tempoh kempen dah berperangai macam ni!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA