networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Thursday, April 25, 2013

Mesra Suami Isteri Modal Baru Politik CopyPaste Husam Untuk Memperkakaskan Minda Guru.... #PRU13 @TengkuAdnanReal @TunFaisal


Husam kata kalau Pakatan merintah urusan pertukaran guru lebih mudah dan berbentuk mesra suami isteri...

Ini manifestasi ciplak dari BN..sekarang ini pun BN melalui KPM telah laksanakan pertukaran ini..malah dengan sistem yang lengkap lagi..boleh log in guna portal khas e-GTukar lagi tu..tapi kena ikut kekosongan dan keperluan keadaan semasa...takkan lah kalau satu-satu sekolah dah mendak dengan guru nak sumbat jugak...ni lagi tak ada otak..

Aku ni tak adalah tahu sangat pasal bdang perguruan ni..tapi dari cakap-cakap orang..Kelantan paling sendat dan padat dengan guru-guru..sehinggakan rakyat Kelantan terpaksa keluar merantau ke negeri orang lain kerana kepadatan di sekolah yang tiada kekosongan ini...

Di bawah ini, aku ingin kongsikan di mana sistem e-GTukar telah diamalkan oleh Barisan Nasional melalui KPM untuk memudahkan pengurusan dan pertukaran guru-guru supaya mesra suami isteri, keluarga dan anak-anak...permohonan boleh dibuat 2 kali setahun lagi tu....
Ramai guru-guru dengar cerita ketawa dengan manifesto baru Husam ni..sistem yang gunakan perisian elektronik pun dah kata sekolah penuh dan pertukaran seseorang guru perlu dibuat mengikut kekosonga..jika ada kekosongan boleh lah tukar...

Ini sumer janji nak memperkakaskan minda guru-guru di Malaysia...bukan mudah sesuatu pertukaran tu hendak dilaksanakan...tak tahulah kalau Husam halau guru-guru yang sudah berkhidmat semata-mata mahu masukkan seorang guru lain bagi mencapai misinya mesra suami isteri...

Manifestor ni jer dah buktikan yang Husam ni tak cerdik membuat sesuatu perkara..takkann guru jer nak ditukarkan...takkan guru jer nak mesra suami isteri....pekerja sektor lain pun nak jugak!!jururawat pun nak mesra suami isteri juga..abang polis pun nak mesra suami isteri juga...!!!!ops...lupa..kalau Pakatan Memerintah..pekerja-pekerja sektor kerajaan sebahagiannya akan diberhentikan atas alasan mahu meningkatkan kualiti.....

HE : Lupakah anda bahawa Pakatan pernah kata kalau depa merintah...ramai kaki tangan awam akan diberhentikan...mereka mana kisah..asalkan mereka menang!!!haha

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA