networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Friday, April 12, 2013

Mustpa Ali Keluar Kenyataan - Hudud Bukan Agenda Bersama Pakatan Rakyat


Patutlah kata Hudud bukan agenda bersama Paktan...aku ingat PAS ni mendahulukan agama daripada pakatan..rupanya mereka gagal..mengutamakan kepentingan pakatan melebihi agama...

haha.....

Hiasey....SINI

1 comment:

Anonymous said...

macam mana nak buat hudud sedangkan nwar berahi, mat sabu, adun selising, adun telipot, ustaz bad man dan terkini mustapa adalah antara senarai orang yang patut dikenakan dengan hukuman hudud ... dah tu kena rejam sampai mati pulak tu ... mana la depa sanggup ... tapi sebenarnya bagi penganut agama pas ... jumpa father nicky ... pasti semua dosa terampunkan ... tetapi jangan sokong / bersahabat / berkawan / undi / dan lain-lain perlakuan yang menunjukan persetujuan dengan umno ... ini dosa tak akan diampunkan ...

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA