networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Tuesday, April 30, 2013

PANAS!!! Dayangku Intan Calon PKR Pengerang Amal Politik Wang!!!

Belum apa-apa sudah janjikan duit untuk pengundi sekurang-kurangnya RM500..inilah budaya pembangkang..

Duit dijadikan budaya untuk menarik undi..langsung tak dengar seranah Nik Ajis kata beri wang ni ibarat memberi makanan kepada binatang...

Bagi PKR siapalah situa Nik Aziz tu untuk disujud...Kerajaan beri bantuan Nik Aziz kata pimpinan sama macam zaman jahiliah...PKR janji duit pimpinan zaman sapa plak?zaman munafik Nik Aziz ka?

Bengong tak ada otak puak pembangkang ni!!aku tak kisah pun kalau nak bantu rakyat beri wang..tapi kalau diibaratkan sampai sama dengan zaman jahiliah tu Nik aziz perlu cermin balik muka tua dia!!!

Bantuan 500 ni apalah sangat kalau nak dibandingkan dengan BR1M BB1M KR1M Klinik 1 Malaysia dan macam-macam lagi produk idealis Najib Razak...

Tapi tu semua haram jika BN beri..akan jadi halal bila pembangkang yang bagi..syaitan pun pening nak hasut macam ni..kah3!!!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA