networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Thursday, April 25, 2013

PANAS #PRU13 !!! 'Volunteer Singapore' Diimport Pacak Bendera PAS #P146 Muar? haha!... @RazaliIbrahim


Ini bukan perkara main-main..punyalah semangat macai PAS Muar ni pacak bendera PAS di sekitar Muar dengan mengenakan pakaian kesukarelaan Singapore...Mungkin baginya lebih baik jadi Sukarelawan Singapore dari jadi Unit Amal PAS...

Semangat depa ni pelik-pelik...kalau boleh tiang bendera nak naik sampai ke atas...bila kena karen nanti diangkat sebagai pejuang keramat....selama ni..depa bukan setiap masa ke berkempen..pacak bendera segala bagai...ingatkan masa berkempen ni boleh releks..tapi tak juga...

Baik jadi macam BN...bila dah menang...pacak bendera bukan satu kewajipan...membela rakyat harus diutamakan..bukan macam depa...ceramah, pacak bendera dan buat fitnah tu tugas utama....kebajikan rakyat boleh mampos..nanti bila ada isu..salahkan pihak lain...



Sikap pemimpin pembangkang PAS..rakyat yang menderma untuk mereka pakai motor kapcai jer...pemimpin mereka kereta besar..rumah besar...siapalah yang bodoh dalam hal ini..bila BN beri bantuan ada yang sanggup bagi semua duit tu kepada Parti pembangkang PAS..tu namanya bodoh...


Bawah ni bukti lagi yang DAP tak tahu buat apa-apa untuk rakyat...yang depa tahu hanya cekak pinggang..calon BN jugalah yang membantu menyelesaikan masalah rakyat...sayang sangat baju putih mahal dia tu...haha

HE : kalau difikirkan kembali...pembangkang ni tak tahu buat kerja pun....

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA