networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Tuesday, April 23, 2013

PANAS!!!Kisah Khalid Ibrahim Dan RM 1 Juta Didedahkan!!!


Biarpun diampu oleh puak pembangkang yang Khalid Ibrahim adalah seorang Menteri Besar idola dan ikon ramai rakyat Selangor...hakikatnya, kepimpinan Khalid Ibrahim sebagai Menteri Besar yang juga merangkap ahli parlimen Bandar Tun Razak adalah kepimpinan yang rosak dan punah ranah...

Ini jawapan bukan dari kaki ampu tetapi dari mulut rakyat marhain yang tidak memandang politik secara taksub dan bermuka-muka...

Bayangkan betapa gagalnya Khalid Ibrahim apabila masalah air di Parlimen Bandar Tun Razak sendiri pun dia gagal untuk tangani..sudahlah tidak langsung tunjuk muka!!! Pandang pun tidak dengan masalah air di Bandar Tun Razak..jika dia tidak ambil berat masalah air di peringkat negeri sekurang-kurangnya bantulah pengundi sendiri yang penat lelah memangkah Khalid pada 2008...

10,000 pengundi mengeluh dengan masalah air...tetapi Khalid buat bodoh jer...mungkin baginya, boleh mamposlah rakyat Tun Razak..aku ada power...ko nak mandi ke tak ke tu hal ko..asalkan aku kaya raya...

Benda rutin yang biasa dimainkan oleh Khalid dan sekutunya ialah Selangor cukup air. Jadi mesti Khalid berpendapat bahawa Bandar Tun Razak tiada masalah air...dia mesti fikir, ini semua kerenah bodoh rakyat Bandar Tun Razak yang mengada sangat kata Bandar Tun Razak tak ada air..ini semua hasutan iblis suruh dia turun padang...ahaha...tak pun dia fikir Bandar Tun Razak tu kawsan UMNO BN...


Tahukah anda, sepanjang perkhidmatannya sebagai Ahli Parlimen Bandar Tun Razak, si mangkok Khalid ni telah menerima elaun Ahli Parlimen hampir RM1 juta, dengan bayaran gratuiti selepas perkhidmatan sebagai wakil rakyat berakhir..jujurnya ramai rakyat Bandar Tun Razak kecewa dengan komitmen dan bakti yang ditaburkan sepanjang tempoh perkhidmatan sebagai MP Bandar Tun Razak..

Inilah namanya pembangkang..manifesto bukan janji..dah menang bakti untuk rakyat boleh mati...

Senang-senang jer Khalid buat duit..bertanding PRU..bila menang bleh duit RM 1 juta untuk 5 tahun..itu duit rakyat! bakti dahlah tak ada..rakyat merengkok tak ada air..dia tak habis-habis dengan teknologi bodoh horas dan mambran...bukan dia tidak tahu yang Selangor ada masalah kekurangan air bersih..tapi yang dia cadangkan hanya penstrukturan semula...itu pun gagal!!!

Jika gaji sebagai ahli Parlimen Bandar Tun Razak sebanyak 1 Juta untuk 5 tahun makanya sebulan dapat RM 16,666.67..Inilah namanya korupsi dan masalah tadbir urus yang melarat!!! 5 tahun pegang MB masalah air tak selesai..walhal kalau buat loji rawatan dah boleh siap dah pun!!

Ni ada hati nak mintak sokongan sepenggal lagi..memang betul-betul tak malu punya mangkok!!!aku yakin dan pasti rakyat Selangor tidak tertipu buat kali kedua...

Sebelum mengundi, aku harap rakyat Selangor kena buka mata dan hati untuk melihat sendiri apakah sumbangan yang Pakatan Rakyat telah lakukan kepada anda...fikir semula..apakah pakatan Selangor mampu sediakan keperluan harian air untuk anda dengan mencukupi atau mereka hanya tahu putar belit isu air jadi isu politik sahaja!!

Jikalau air percuma dinikmati oleh orang berada, maka akan ada orang yang berpendapatan rendah akan terus ketinggalan mendapat saham air yang dijanjikan Khalid? Kalau Manifesto dulu bukan Janji, apakah Manifesto kali ini satu Janji?memang puih!

HE : Macam ni ke rakyat Selangor masih lagi mahu undi untuk Pakatan Rakyat...habis punah ranah Selangor dibuatnya..dengan masalah sampahnya...jalan berlubangnya..sungai kotor...dan macam-macam lagila...boleh hancur Selangor kalau Pakatan merintah 5 tahun akan datang!!!

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA